۴ پاسخ

من از ماه هشت تقریبا هرروز خوردم مجبورم معدم میجوشه دکترم داده

من اینجور میشدم کمی نعناع و لیمو دم میکردم میخوردم سریع آروم میشدم خوابم میبرد

منم دارم میمیرممممم😭😭😭😭اجازه قرص خوردن‌نمیده‌دکترم😭😭😭😭

بدون تجویز دکترت فاموتدین خوردی؟دیگه نخور فاموتدین دوز ۲۰ یکبار درهفته مشکلی فکر نکنم بوجود بیاره ولی یادت باشه مضره،دلت رو بپوشون و گرم نگه دار بعد به دکترت مراجعه کن

سوال های مرتبط