۱۴ پاسخ

رنگ آبی بخر قطره آهن قرمز آهنش کمه باید دوتا قطره چکون بدی

خیلی خوبه آهن ولی من پدیابست ۳ماه دادم نپسندیدم چون تاثیر رو اشتها نداشت الان بیبی جویس میدم بهتره

این قطره ی آهن، آهنش کمه، اگر دکتر گفته ردزی یه سی سی همونو بدین اما اگر خودتون خریدین لااقل روزی 1/5 سی سی بدین ،تا دو سی سی هم طوزی نیست

یا خدا ۶0۰ هزار یک ماه پیش خریدم ۲۴۰ دوتاشونو

منم قطره اهن بچه هام همینه از دوماهگی میدم خیلی خوبه دندون هم خراب نمیکنه ولی سریع بعد رنگ بنفش بگیر آهن بیشتری داره

منم میدم‌

آره من آهن بنفش میدم

خوبن ولی حتما بعد از قطره آهن دندونها شسته بشه

من جفتشون رو میدم ولی میگن به جای لیپوفیز رنگ قرمز رنگ بنفش اگه اشتباه نکنم آهن بیشتری داره من خودمم این دفعه بنفشش رو میخرم

من دقیقا هردو رو میدم

پدیا بست مارک خیلی خوبیه البته دختر من طعم مولتیشو‌ دوس نداشت

چه خوب لیپوزفر چند خریدی

چخبره ۶۰۰ واویلا

بله خیلی خوبه من لیپوزوفر میدادم ب پسرم

سوال های مرتبط

مامان ماهلیـن🧸 مامان ماهلیـن🧸 ۱۷ ماهگی
مامان شاهان👼🤍👑 مامان شاهان👼🤍👑 ۱۵ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۶ ماهگی