سلام دوستان ویزیت دکترزنان چنده؟

۹ پاسخ

۷۰۰ سنو واژینال دادم ۲ تومن😏

دکتر من ۶۰۰ میگیرن

من دکترم سونو هم تو مطبش واسه باردارا رایگانه
ویزیتش ۴۰۰ بود پریروز رفتم

من ۷۵۰ دادم

600

۶۰۰

۷۰۰عزیز

ازاد۵۹۰

من اون هفته رفتم۵۵۰

سوال های مرتبط

مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گردوی من😍👶🏻 مامان گردوی من😍👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری