۹ پاسخ

سلام جانم
من دومی رو باردار بودم همینجور بودم
خیلی واضح لمس میشد و شکمم داغ بود قشنگ مخصوصا دور نافم
بعد از عمل دکترم گفت رحمت نازک شده بود🧐

مال منم همینجوریه زیر قفسه سینم قشنگ میاد زیر دستم رون پاشه قشنگ یه استخون کشیده 😅

من یادمه سر الوین دست میزدم یه چیزی مثل باسنش بود انگار میومد زیر دستم

احتمالا چربی شکمت کمه که اینجوریه راحت میتونی حسش کنی من شکمم چربی داشت خیلی نمی‌فهمیدم اجزای بدنش رو. اخی خیلی حس خوبیه

نه عزیزم جاش تنگه خودشون سفت میکنن
برای منم همینه گاهی کنار نافم میاد بالا باز بعد چند ثانیه میره پایین

برآمدگی کنار ناف اگه بچتون سفالکیه کمر نی نیه اصولا

جوابتو نمیدونم اما اینو ک گفتیااا.... ااااخ چقدر دلم خواست

امشب همسرم روغن میزد به شکمم
به یه برامدگی دست میزد میگم پاشنشه

نمیدونم والا
منم نگران شدم الان

من مایع دورش زیاد بود اما دقیقا همین طور حسش میکردم

سوال های مرتبط