۶ پاسخ

دخترمنم گرفته گفت هم دندونه هم ویروس

ببر دکتر.همون اول بگو سرم بده
دخترمن گرفت.میبردم دکتر فقط دارو.اصلا تاثیر نداشت چون ویردسش مقاومه.
دیگه بردم گفتم سرم و امپول سرمی بده میخوام خوب بشه....سرم و زد خداروشکر فرداش خوب شد

ویروس ببرش دکتر دختر منم گرفته

ببين حتما برو دكتر ويروس اومده پسر من الان بستريه بخاطر اسهال

شروع شد دا
من دو روزه درگیرم

دکتر ببر امکانم داره بخاطر دندون باشه ها

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۱ سالگی
مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ ۱۵ ماهگی