دخترمنم گرفته گفت هم دندونه هم ویروس
ببر دکتر.همون اول بگو سرم بده
دخترمن گرفت.میبردم دکتر فقط دارو.اصلا تاثیر نداشت چون ویردسش مقاومه.
دیگه بردم گفتم سرم و امپول سرمی بده میخوام خوب بشه....سرم و زد خداروشکر فرداش خوب شد
ویروس ببرش دکتر دختر منم گرفته
ببين حتما برو دكتر ويروس اومده پسر من الان بستريه بخاطر اسهال
شروع شد دا
من دو روزه درگیرم
دکتر ببر امکانم داره بخاطر دندون باشه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.