۲ پاسخ

کولیک و یبوست پدر مارو درآورده تا سه ماه هم میگن میمونه شب بیداری ها هست ولی بهتره ببری دکتر کودک خودش هر قطره صلاح دونست بده

عزیزم تا یک هفته ی اول کولیک نیست
خودت قرص دایمتیکون بخور ،عرق نعنا چیزای نفاخم نخور به بچه هم اصلا تا دو هفته دیگه هیچ دارویی نده

سوال های مرتبط

مامان کیان💙 مامان کیان💙 ۱۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶 مامان فندق کوچولو👶 ۵ ماهگی