۱۰ پاسخ

اول دلیل ناراحتیش بپرس شاید دلتنگ مادرشه، و بیشتر بهش توجه و محبت کن و به این و اون نسپارش سعی کن با یه پایه اخلاقی بزرگ بشه

از قدیم میگن بچه از مادر یتیم میشه نه از پدر
انقدری که مادر بچه رو میتونه خوشحال کنه برای کل زندگیش، پدر حتما نمیتونه، میدونم که وجود پدر لازمه ولی نبودن مادر هم باعث کلی آسیب روحی و حتی جسمی میشه، ای کاش دخترتون ببرید بدید به مادرش من نمیدونم شرایط زندگیتون چیه و آیا میتونید یا مادرش میتونه نگه داره یا نه ولی بهترین تصمیمُ بگیرد که خدایی نگرده بچه آسیب جدی نبینه که فردای روز بگید چرا این کارو نکردم یا ای کاش کار بهتری میکردم،جدایی به اندازه کافی صربه میزنه به بچه ای کاش ببینید نیاز بچه چیه حداقل بهش توجه کنید که پشیمونی نمونه براتون،ببخشید صریح گفتم امیدوارم باعث رنجش شما نشه 🙏

ممکنه بخاطر دوری از مامانش باشه.بچه ها بیشتر از اینکه بابا بخوان بیشتر یه مادر میخوان.بهتر ببریدش مشاور

لباس‌های برند آلمانی با قیمت مناسب 😍

اگر دنبال جنس پنبه‌ای هستید که بعد از چندین بار شست‌وشو، همون کیفیت اول رو داشته باشه و تنِ دلبندتون راحت باشه، حتماً یه سر به کانال «کیوانا کیدز» بزنید.

محدوده سنی
👶 از نوزادی تا ۲ سال: بادی‌های بسیار نرم و لطیف

🧒 از ۲ سال تا ۱۴ سال: تیشرت و ست‌های شلوارک آلمانی صد در صد پنبه ایی مناسب بیرون و منزل (با دوام و ضد حساسیت)

✨ چرا کیوانا کیدز؟

۱. قیمت‌هامون از دیجی‌کالا و باسلام هم رقابتی‌تره (حذف واسطه).

۲. 🚚 پیشنهاد ویژه: خرید بالای یک میلیون ارسالش رایگانه!

همین الان مدل‌ها رو در کانال روبیکا ببینید و مقایسه کنید:

👉 @kivana_kids

سوالی بود یا برای مشاوره سایز می‌خواید من در خدمتم:لطفا از من حمایت کنید مامانا 🙏

🆔 @mami_shaa

حتما از مشاور کودک کمک بگیرید

شما ایا پیش بچه مشاجره داشتین و کتکاری
ایا بچه رو از کار یاخرید و بیرون بردن منع کردین
یهتره بره مادرشو ببینه مطمئن باشید حالش بهتر میشه

به نظر من افسردگی از این سن نیست...
ببرین پیش مشاور وقتی بحث جدایی هست حتما بچه به کمک احتیاج داره....

بچه ها فقط با محبت و وقت گذاشتن مثل پارک رفتن و بیرون رفتن خوراکی های مورد علاقشون حالشون خوب میشه .دخترت خیلی زیاد جلوش دعوا و تنش داشتین توی مغزش حک شده و همش به افسردگی تبدیل شده الان نیاز داره خودش پیدا کنه
میتونی مهد و پیش دبستانی بزاریش تا یکم با همسنی هاش ارتباط بگیره بلکه بهتر بشه

اگه امکانش هست بزارید پیش مادرش هم باشه یه تایمایی رو
بنظرم اینجوری حال روحیش خیلی بهتره که هردونفررو‌داشته باشه

بهتره دخترتون رو ببرین پیش مشاور

سوال های مرتبط

مامان دخترام♥️🧡 مامان دخترام♥️🧡 ۵ سالگی
پارت دوم

تجربه خود من
رزا به شدت تو کلاس ها کم حرف بود
و نمیتونین از حقش دفاع کنه

یه روز تو کلاس ژیمناستیک، من شنیدم که مربی گفت همه این حرکت رو زدن؟ و رزا بلند گفت نه من نرفتم؛
( رزا کلا بچه خجالتی ای هست، ژنتیکیه من خودمم بچگی خجالتی بودم)
من بعد از. کلاس این رفتار رو بزرگ کردم و گفتم واقعا خیلی عالی بوده
به پدرش هم شب گفتم و اونم تشویقش کرد

از اون جلسه به بعد رزا انقد سر کلاس حرف میزنه که مغز مربی رو میخوره😅
همش نظر میده
و من واقعا خوشحالم که کمکش کردم

باید قبول کنیم که یک سری اخلاقیات ذاتی هستن مثلا دختر دوم من بسیار اجتماعی هست و قطعا نیازی نداره من اصلا کمکش کنم
ولی من چون خودم بچه خجالتی ای بودم و قبل رفتن ب مهمانی همش استرس داشتم الان رزا رو بهتر درک میکنم
اگه بچتون از جمع استرس میگیره حتما بهش کمک کنید چون با کمی کمک خوب میشه

رزا قبلا از مهمونی رفتن و مهمون اومدن خونمون بدش میومد!
ولی الان دیگه انقد که از آداب اجتماعی براش گفتم و با عروسک اش شبیه سازی کردیم مهمونی هارو و همچنین سعی کردم تو جمع بهش توجه کنم نه اینکه رهاش کنم
الان مدام با من چونه میزنه که چرا مهمون دعوت نمیکنی!!