عزیزم فعلا ب جای حرص خوردن شوهرت رو نادیده بگیر اصلا تحویل نگیر چی میگه چکار میکنه
آرامش خودت مهم تره این روزا هم میگذره بچه ها هم بزرگ میشن
خودتو بیخود پیر نکن فقط صبر کن انشالله خدا کمکت کنه
طبیعیه مرد ها فشار زیادی روشونه اعصاب ندارن حالا بعضی ها بی انصاف ترن
عزیزم من چرا فقط یه دختر دارم دیگه بچه نمیارم به خاطر اینکه شوهرم تو بارداری بعدش خودش ثابت کرد که چقدر. بی مسولیته
تاپیک هات رو خوندم چقد بغضم گرفت
چه شوهرت بی مسولیت و اخلاق گندی داره
واقعا نمیدونم به اینجور مردا چی بگم متاسفم براشون
خودتو سرگرم کن و زیاد بهش توجه نکن
انشالله سرعقل بیا
عزیزم میدونم خسته ای سعی که مکمل بگیری خودت تقویت کنی تو بچه داری کم نیازی یعدا داغون میشی
عزیزم واقعا سخته ولی چه میشه کرد سعی کن کم محلی کنی بهش بابچه هات سرگرم باش هرچی گفت اصلا جوابش نده هیچی بدتراز کم محلی نیست
عزیزم حرص نخور
اون ی ادم خوشیفتست که طرف مقابلو اصلا درک نمیکنه شعورش نمیرسه
دهن به دهنش نزار
حتی هم کلام نشو
به خاطر ارامش خودت
بزار هرچی میخواد بگه
جوابشو ندع
چون جواب بدی ی درده ندی ی درده
پس خودتو اصلا اذیت نکن
اون مدل شخصیت ها درست بشو نیستن حتی اگه برن روان درمانی چون حرف هیشکیو به غیرخودشون قبول ندارن پس خودتو حروم نکن تلاش،نکن برای ادم شدنش یا فهموندنش دهن به دهنش نزار
ی کلوم ولش کن ب حال خودش
برا خودت زندگی کن گلی جان❤️
کم محلش کن فقط
نفس عمیق بکش وصلوات بفرست آرامش حودت خیلی مهمه
اخی حالتو کاملا درک میکنم تسبیح بگیر دستت مدام ذکر بگو منم خیلی حالم بد بود شوهرمم درکم نمیکرد ولی خب چه میشه کرد بالاخره اون روزام تمووم شد
مامان مهرسام جان بهتون پیشنهاد دوستی دادم. میشه قبول کنید؟
صبور باش ،ب عنوان کسی ک ۱۱ سال بچه مشکل جسمی شدید جمع جور کردم دخترم و پسرمو بزرگ کردم ،شوهر ع. ر. ق خور عصبی ،ذره کمک نبود
چقد حرف زدن با شما خوبه هروقت حالم بد بودنی میام تاپیک میزنم آروم تر میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.