۶ پاسخ

نه من گرفتم خوب بود فقط زود زود بهش آب بده و آبمیوه ،فقط روز اولم سخت بوذ

بگیر تا آخر تابستون هلاک میشی تو خونه کولر روشن میکنی دیگه نهایت بیرونم بی موقع نباش میوه های خنک بهش بده مثل هندونه

من وعده هاشو کمتر کردم ولی فعلا میدم تا بخوره اخر تابستون

فکر کنم تو گرما اذیت میشن

زودتر تا گرم تر نشده بگیر
از حالا به بعد بیشتر خودت اذیت میشی
فقط حواست باشه تند تند بهش آب بدی

بگیر بابا من ۲۰ گرفتم ماهگی

سوال های مرتبط