۱۱ پاسخ

بچه گشنه اس شيرخشك بده.بخدا گشنگي روي مغز بچه ات تاثير ميذاره شيرخشك چشه مگه پر از مواد مغذي هست نكن اينكارو هم خودتو عذاب ميدي هم اون بچه رو. اصلااااا نذار گشنه بمونه مغزش كِتون توليد ميكنه خدايي نكرده كم هوش ميشه

داخل خواب که هوشیار نیست گربه کرد سینتو بهش بده

بچه ی من بعد واکسن ۴ماهگی اینجوری شدا
منم وضعم همین بود
تا دگ خودش تو خواب طبق عادتش گرفت
۶روز از واکسن گذشت اوکی شد

بچه رو گرسنه نذار ، حتما و حتما شیر خشک بده بهش

عزیزم از کِی سینه نمیگیره؟؟؟ اگه یهویی اينجوری شده برو دکتر دارو میده شاید رفلاکسی حساسیتی چیزی داره به هرحال این راهش نیس که پیش گرفتی داری بچه رو دورازجون فنا میدی

تازه سینه میخواد بگیره ؟؟ازاول شیر خودتو ندادی؟

اکثرا شیرخشکی میکنن سینه نمیگیرن باید همون شیر خشک رو برنامه بدین که به دوتاش عادت کنن

با رابط سینه بهش شیر بده میگیره قطعا

سینتو بزار دهنش یا جلوی لبش بگیر با قطره چکون شیر و از بغل سینت بده قطره قطره فک کنه شیر از سینه حتی وقتی گرفت و میک زد یه دقیقه یا دو دقیقه ادامه بده تا ول نکنه

دختر منم اینجوری شده یکماهه
تو خواب بهش بده اولش یکم مقاومت میکنه ولی کم کم عادت میکنه تو خواب راحت میگیره بعد چند روزم امتحان کن وقتایی که گیج خواب میشه ببین میگیره یا نه
بزور بهش نده که بیشتر دلزده میشه

ببرش دکتر یه معاینه کنه احتمال گوش درد یاعفونت داره که سینه روپس میزنه
بچه همسایه ام همینجوری بودبردش دکترگوشش عفونت کرده بود الان دیگه سینشو میگیره

سوال های مرتبط