چرا یبوست داره
چ کنم

۶ پاسخ

سیب درختی را رنده کن بپز بده بهش عزیزم...
هندوانه هم اگه تست کردی جوابه

من پیدرولاکس میدم شیش ماهه تا شیش ماهه دیگه هم میدم

گل‌ محمدی‌ بریزتو‌ ابجوش‌ بعد‌ آبشو‌ بده‌ بهش‌

دختر منم دائمیبوسته پیدرولاکس دادم بهش انگار بی نتیجه بود منم کم کم قطعش کردم.. 0راه نمونده که انجام دادم ولی بی فایده

منم پسرم چند وقتی یه بار درگیره با این ماجرا

دختر منم داره. میگن شربت انجیر خوبه

سوال های مرتبط

مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان کیاراد مامان مامان کیاراد مامان ۱ سالگی