۶ پاسخ

من انجیر میدم

من جدیدا حس میکنم زور میزنه سرپاش میگیرم سریع پی پی میکنه

سیب و موز هم بهش ندین

بله خوب میشه ولی همین که خورد اثر نمیکنه یک یا دو روز طول میکشه

اب گلابی

روغن زیتون تو غذاش بریزین

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکا مامان مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین👧🏻 مامان ماهلین👧🏻 ۱۴ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ❤️ خاله ریزه❤️ مامان ❤️ خاله ریزه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان 🧸دنیز 🧸 مامان 🧸دنیز 🧸 ۱۶ ماهگی