سلام کسی از این شربت به بچش داده؟؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

اره عزیزم عالیه

این مارک و ندادم ولی شبیه این شربت و برای یبوست دخترم دادم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهدی و نینی مامان مهدی و نینی ۳ سالگی
مامان سوین مامان سوین ۳ سالگی
مامان محمدرضا جان دلم مامان محمدرضا جان دلم ۳ سالگی