مامانا کسی شربت زینگامان یا ویتاگلوبین به بچش داده

۱ پاسخ

من زینگامان دادم ولی تاثیری تو وزنش نداشت اشتهاشو یکم زیاد میکرد

سوال های مرتبط

مامان 💜دخملم عشقم💜 مامان 💜دخملم عشقم💜 ۴ سالگی
مامان محمدرضا جان دلم مامان محمدرضا جان دلم ۳ سالگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان ماهلین👨‍👩‍👧 مامان ماهلین👨‍👩‍👧 ۳ سالگی