بیش فعالی میاره نده
مقطعی هست تاثیرش
مقطعی خوابش زیاد میشه
مقطعی یکم بیشتر میخوره. تقریبا ۱ سوم یا نهابتا دوبرابر روزای دیگه میخوره
و مقطعی،پرخاشگر و بی اعصاب میشه
دارو رو قطع کنی
مثل قبل میشه
و بیشتر از دو هفته
بهتره که ندی بهش
عوارضش تا جایی ک میدونم زیاده نده ب نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.