کسی به بچش شربت راسیپ داده ؟
میشه بگین فرقی میکنه یا نه

۳ پاسخ

بیش فعالی میاره نده

مقطعی هست تاثیرش
مقطعی خوابش زیاد میشه
مقطعی یکم بیشتر میخوره. تقریبا ۱ سوم یا نهابتا دوبرابر روزای دیگه میخوره
و مقطعی،پرخاشگر و بی اعصاب میشه

دارو رو قطع کنی
مثل قبل میشه

و بیشتر از دو هفته
بهتره که ندی بهش

عوارضش تا جایی ک میدونم زیاده نده ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا جان دلم مامان محمدرضا جان دلم ۳ سالگی
مامان سوین مامان سوین ۳ سالگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان مهدی و نینی مامان مهدی و نینی ۳ سالگی