من پرافیل دادم تقریبا مثل همونه اشتهاشو خیلی بهتر کرد وزن گرفت قدشم یکم بلند شد دو ماه دادم دکتر قطع کرد چون عوارض داره
اصلا نده خود دکتر میگفت من تجویز نمیکنم عصبیمبکنه
آره من دارم میدم
اصلا نده خوب نیس
اصلا ندی،بچه رو خیلی عصبی مبکنه،گناه داره بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.