خانما شربت راسیپ چیه کسی داده به بچش

۵ پاسخ

من پرافیل دادم تقریبا مثل همونه اشتهاشو خیلی بهتر کرد وزن گرفت قدشم یکم بلند شد دو ماه دادم دکتر قطع کرد چون عوارض داره

اصلا نده خود دکتر میگفت من تجویز نمیکنم عصبی‌مبکنه

آره من دارم میدم

اصلا نده خوب نیس

اصلا ندی،بچه رو خیلی عصبی مبکنه،گناه داره بچه

سوال های مرتبط

مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان ❤دلرباخانم❤ مامان ❤دلرباخانم❤ ۳ سالگی
مامان ماهلین👨‍👩‍👧 مامان ماهلین👨‍👩‍👧 ۳ سالگی