۵ پاسخ

قطره خوبه من خودمم ازش استفاده می‌کردم عالی بود

من دودوره دادم البته بار اول دادم چند ماه بعدشم باز یه دوره دادم دوره بستگی داره چند وقت خواب کودکتون تنظیم بشه

من قطره ملاتونین دادم نه اصلا وابستگی نداره

برای چیه این شربت

یا اسلیپ بیبی اینا

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین ۳ سالگی
مامان محمدرضا جان دلم مامان محمدرضا جان دلم ۳ سالگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان مهدی و نینی مامان مهدی و نینی ۳ سالگی