انبه میتونم بپزم به پسرم بدم ؟

۵ پاسخ

نه از نه ماه به بعد میگن خوبه

انبه یه کمی حساسیت زا ممکنه باشه و به خاطر طبع گرمش اگه تو هوای گرم به بچه ندی بهتره البته نمیدونم اینکه میگم پایه ی علمی داره یا نه 😂
من براساس تجربه خودم میگم با اینکه منو همسرم آدم بزرگیم ولی وقتی انبه رو توی هوای گرم میخوریم بدنمون بیرون میریزه ولی زمستون چیزیمون نمیشه

نه عزیزم از الان زوده حداقل باید ۸ ماهش باشه

موز میتونی بدی

هنوز خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان آقا آرین  ❤️ مامان آقا آرین ❤️ ۱ سالگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان رُهام مامان رُهام ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان پسته🌼🐨 مامان پسته🌼🐨 ۱۶ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 ۷ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی