مامانا انبه میتونم به پسرم بدم

۴ پاسخ

من دادم مشکلی پیش نیومد

نده انبه حساسیتش زیاده

معمولا میوه های استوایی حساسیت میده.بهتره ک ندی

من دادم داغون شد😑

سوال های مرتبط

مامان پسته🌼🐨 مامان پسته🌼🐨 ۱۶ ماهگی
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 ۷ ماهگی
مامان آقا آرین  ❤️ مامان آقا آرین ❤️ ۱ سالگی
مامان رُهام مامان رُهام ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۶ ماهگی
مامان نخود🤎 مامان نخود🤎 ۱۷ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی