۴ پاسخ

دکتر به من گفت میتونی بدی ولی خیلی کم
یه قاشق چایخوری براشون کافیه

خود میوه انبه چرا نمیدی به هسته یکم گوشتش بزار بمونه بده دستش کثیف کاری داره ولی میخوره لثه اشم اروم میشه با اون هسته

تو دفترچه واکسن نوشته

خیلی کم بده در حد یه قاشق مربا خوری

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان پسته🌼🐨 مامان پسته🌼🐨 ۱۶ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان رُهام مامان رُهام ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🧸🩵🕊️ مامان امیرعلی🧸🩵🕊️ ۱۲ ماهگی