میتونم به پسرم سیب بدم؟
چه جوری بدم؟
بپزم؟

۶ پاسخ

پوستشو بگیر بنداز داخل شیشه درشو ببند بنداز تو آبجوش بذار بپزه بعد داخل همون آب داخل شیشه له کن از صافی رد کن بده بخوره اگه غلیظ بود از شیرخودت اضافه کن بهش

من رنده میکنم میدم

آره عزیزم میتونی اما باید اول پوست بگیری بخارپز کنی بعدشم برای بار اول خیلی کم بدی

آره عزیزم میتونی اما باید اول پوست بگیری بخارپز کنی بعدشم برای بار اول خیلی کم بدی

اب پز کن

آره عزیزم میتونی اما باید اول پوست بگیری بخارپز کنی بعدشم برای بار اول خیلی کم بدی

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی