۳ پاسخ

من بخارپز میکنم له میکنم با شیرخشک رقیق میکنم میدم میخوره

سیب زرد .بپز پوره کنی بهتره

من میپزم و پوره میکنم با یکم دارچین میدم میخوره

سوال های مرتبط