سیب زمینی برای اخرای 6 ماهگی هست
الان زوده فک کنم برا سیب زمینی
عزیزم اول اینکه با مشورت دکتر میخوای الان شروع کنی غذاشو؟چون زوده
پوره سیب زمینی باید اول ابپز کنی بعد یا رنده ریز کنی یا با گوشت کوبی چیزی کامل نرم بشه بافت نداشته باشه بعد با شیرخشک یا شیرمادر رقیقش کنی بهش بدی
سیب زمینی نده مگه غذای آبکی شروع کردی الان بلده خوردن رو
چونسیب زمینی یکم سفت تره باید بتونه قورت دادن یاد داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.