۳ پاسخ

زوده چون سیب زمینی سنگینه خواستی شروع کنی از پوره سیب شروع کن
بازم از دکتر بچت بپرس اون بهتر میدونه

سیب زمینی سنگین دلدردش میکنه

زوده

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۷ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی