بچه ها هوا خیلی گرمه نوزادمو باید چی تن کنم

۶ پاسخ

من فقط رکابی تنش کردم

بادی رکابی یا استین کوتاه

من یدون سرهمی تنش میکنم چون بچم ب شدت گرمایی

من یه زیردکمه فقط تنش میکنم درطول روز شبا یه شلوارم تنش میکنم که خوابم بردو پتوشو کنارزد سردش نشه

من رکابی زیر دکمه یا بادی استین دار میپوشونم
بعضی وقتا هم تیشرت شلوارک

ما رفتم برا دخترم چنتا سر همی نخی گرفتم بچم راحت شد

سوال های مرتبط