من ۳ ماهه بود رفتم مسافرت اذیت هم نشد
من رفتم
الانم باز سفرم
یکم اذیت میشی ولی خوش میگذره
اگه بچت آرومه برو.من دخترم کولیک داره تو خونه ام خیلی اذیت میکنه چه برسه مسافرت
حتما برو، تجربه کن ببین با بچه مسافرت رفتن چطوره ،با بچه ت صندلی عقب بشین اینطوری راحت تری ،یه جای خواب هم صندلی عقب برای بچه ت ردیف کن
حالا ما شوهرم میگه سخته،خودمم فکرشو کردم سخته خستگیش ب تنم میمونه گفتم بیخیال یکم بزرگتر بشه،شمالم ک کلی حشره هس ممکنه بچه رو بگزه بنظرم ارزششو نداره،مگه اینکه چندتا کمکی باهات باشن و شیر خشکی باشه راحت تره بنظرم،چون تو سفر گرمت میشه اگ شیرخودتم بخوره شیرت داغ میشه اسهال میشه،از طدفی تایم ناهارو شامت دیر و زود میشه فشارت میوفته برا شیردهی سخته،کلا همه جوانب رو بسنج
ما برعکسیم من به شوهرم میگم بریم اون میگه نه 🤣
به نظر من خیلی سخت میشه دوماهه خیلی کوچیکه و اذیتت میکنه بخصوص تو این هوای گرم
مخام برم شمال ـ.
من رفتم ولی حتما باید یه کمکی همراهت باشه من مامانمم بردم، تکی سختم بود. مسیر طولانی هم تو ماشین بچه اذیت میشه مگر اینکه تا شمال بری ۳ ساعت اینا تو راه باشی
اگه مسیر زیاد طولانی نیس میتونی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.