۵ پاسخ

بذار روز ۱۴که گذشت بتا بده خیالتم راحت میشه

عکس بی بی چک رو بزار

عزیزم ببخشید من یکی هیچ تجربه ای از آی یو آی و آی وی اف ندارم. نمیدونم واقعا

منم روز 13 ای یو ای لکه قهوه‌ای تیره با حجم زیاد همراه با لخته های کوچیک انداره دانه چیا داشتم جوری ک فک میکردم پریود شدم گریه کردم و به شوهرم گفتم پریود شدم بچه سقط شد...
ولی دو روز بعد قط شد..
و برای لانه گزینی بود..
نگران نباش چیزی نیس...
فقط شبا شیاف پروژسترون بزار

لک بینی یا خونریزی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری