بذار روز ۱۴که گذشت بتا بده خیالتم راحت میشه
عکس بی بی چک رو بزار
عزیزم ببخشید من یکی هیچ تجربه ای از آی یو آی و آی وی اف ندارم. نمیدونم واقعا
منم روز 13 ای یو ای لکه قهوهای تیره با حجم زیاد همراه با لخته های کوچیک انداره دانه چیا داشتم جوری ک فک میکردم پریود شدم گریه کردم و به شوهرم گفتم پریود شدم بچه سقط شد...
ولی دو روز بعد قط شد..
و برای لانه گزینی بود..
نگران نباش چیزی نیس...
فقط شبا شیاف پروژسترون بزار
لک بینی یا خونریزی ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.