واای دقیقا منم پریروز بعد خوردن هندونه ضربه زد چندتا هرچند خیلی آروم بود ولی قشنگ حسش کردم .امروز بازم بعد هندونه تکون میخورد😍😍
منم هنوز حس نکردم جفتم خلفیه🥲
اوخداااامنم میخام از این حبابا🥲🥺❤
دخمل منم هندونه دوس داره.
شیر یخ هم میخورم دوس داره.😍
منم با طالبی اولین بار لگدش رو حس کردم 😀🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.