۵ پاسخ

واای دقیقا منم پریروز بعد خوردن هندونه ضربه زد چندتا هرچند خیلی آروم بود ولی قشنگ حسش کردم .امروز بازم بعد هندونه تکون میخورد😍😍

منم هنوز حس نکردم جفتم خلفیه🥲

اوخداااامنم میخام از این حبابا🥲🥺❤

دخمل منم هندونه دوس داره.
شیر یخ هم میخورم دوس داره.😍

منم با طالبی اولین بار لگدش رو حس کردم 😀🥰

سوال های مرتبط

مامان سه تا گل پسر مامان سه تا گل پسر هفته بیست‌وسوم بارداری