من ۲۳ هفته رفتم سونو رشد ب درخواست خودم
من دادم بنظرم پول دور ریخته
مگر اینکه قبلی مورد مشکوک بوده باشه
انومالی تاخیری چی هست؟ انومالی ک ۱۸ تا ۲۰ هفته میگیرن اون ک دیگ انومالی حساب نمیشه
انومالی late بله عزیزم ۲۴ هفته انجام دادم
آره واسه منم نوشته انومالی قبلا تو هفته 18دادم .. دوباره تو هفته 24انومالی تاخیری نوشته
نه اون دیگه سنو آنومالی حساب نمیشه
آنومالی که 18تا20هفته است
انومالی مگه مال ۱۸ هفته تا ۲۰ هفته نیست؟ یا این یه سونو دیگه هستش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.