کسی امپول میکرورلین زده؟ خیلی درد داره؟

تصویر
۲ پاسخ

نه خیلی درد نداره . من زدم
علایم بعدش داغونم کرد
گرگرفتگی شدید . استرس . اضطراب

من خیلی ترسوام 🥲

سوال های مرتبط