سلام گلم خوبی ساک بارداری تو تو چند هفته دید دکترت
خواب رفتن دست و پا یعنی گردش خون یکم کنده.. به دکترتون بگید.. درد یا گرفتگی دست و پا از کمبود منیزیم هست
اع منم اینجوریم و تقریبا دوسه روزه این علائم اومده😐😐😐فک کردم چربی چیزی دارم☹️
آخ آخ گفتییییی به خاطر کم شدن منیزیم هستش من دستم خیلی خواب میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.