خانما دست و پای شما هم همش خواب میره ؟

۴ پاسخ

سلام گلم خوبی ساک بارداری تو تو چند هفته دید دکترت

خواب رفتن دست و پا یعنی گردش خون یکم کنده.. به دکترتون بگید.. درد یا گرفتگی دست و پا از کمبود منیزیم هست

اع منم اینجوریم و تقریبا دوسه روزه این علائم اومده😐😐😐فک کردم چربی چیزی دارم☹️

آخ آخ گفتییییی به خاطر کم شدن منیزیم هستش من دستم خیلی خواب می‌ره

سوال های مرتبط

مامان پسرم  و تو دلی مامان پسرم و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینیا مامان نینیا هفته چهاردهم بارداری
مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ام بارداری