۷ پاسخ

چرا دروغ میگید چه واکسنی الکی فقط بلدین حرف دروغ بزنین

به من گفت رفت تا ۶ سالگی

بله حق باشماست واکسن ندارن من اشتباه کردم. ولی چرا میپرید به ادم و توهین میکنین هرکی ممکنه اشتباه کنه، میتونین قشنگ تر هم اشتباه رو تذکر بدین و یاداور بشین.

گفت بیار قدو وزن که نرفتم چون ترازوشون اشتباه وزن میکرد براچی الکی برم

آره قد و وزن داره

اره دوسالگی واکسن هم دارن

به من گفت بیار

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان داینا🦖ماینا🦕 مامان داینا🦖ماینا🦕 ۲ سالگی