من نخریدم مامانم یه تیشرت مشکی رو سیسمونی گرفت همون اندازه شه امسال سال دیگه همخدا بزرگه
اتفاقا چند روز پیش رفتیم مجلس ترحیم
با یه شورتک لی و جوراب مشکی نیم ساق پوشوندمش همه میگفتن چقدر بهش میاد
فعلا زوده
این مدلی گرفتم از یه پیج تو روبیکا
من واسه شیر خوارگان سفید گرفتم
مشکی هم داره اگه خواستی پیجشو بدم
من نگرفتم با اینکه به شدت اعتقاد داریم ولی مامانم میگه مشکی به بچه نپوشون سبز بگیر واسش چون مامانم سید هستن
باسلام
سایت نی نی رز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.