بیست هفتع دو روزم خیلی دیرع برا انومالی؟؟؟

۵ پاسخ

من ۲۲هفته مرحله دوم آنومالی رفتم

تا ۲۱ هفته و ۲ زوز وقت داری

نه ولی برو حتما

ن وقتشه برو

نه برو

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیرضا و دخملی مامان علیرضا و دخملی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضاو جوجه ها مامان علیرضاو جوجه ها ۳ ماهگی