من۱۸هفته ام دکترم گفت دیر شده بروپولنیودبزم گذاشنمچندروزدیگه
تا۲۲ میشه
تا ۲۲ هفته وقت داری
بهترین زمانش ۱۸ هفتس
تا ۲۲ هفته انجام میدن ولی اگر خدای نکرده مشکلی باشه تا ۱۸ هفته و چند روز اجازه سقط قانونی میدن
نمیدونم بعضی دکترا جو میدن
تا ۲۲ هفته فرصت هست من بیست هفته و پنج روز رفتم
تا 22 فک کنم🫤
نخند برو زودتر😃
۱۸ هفته
نه برو خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.