آنومالی تا چند هفته انجام میسه؟؟
امروز رفتم دکتر میگه دیرع😅

۱۰ پاسخ

من‌۱۸‌هفته ام دکترم گفت دیر شده برو‌پول‌نیود‌بزم گذاشنم‌چندروز‌دیگه

تا۲۲ میشه

تا ۲۲ هفته وقت داری
بهترین زمانش ۱۸ هفتس

تا ۲۲ هفته انجام میدن ولی اگر خدای نکرده مشکلی باشه تا ۱۸ هفته و چند روز اجازه سقط قانونی میدن

نمیدونم بعضی دکترا جو میدن

تا ۲۲ هفته فرصت هست من بیست هفته و پنج روز رفتم

تا 22 فک کنم🫤

نخند برو زودتر😃

۱۸ هفته

نه برو خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علیرضاو جوجه ها مامان علیرضاو جوجه ها ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آدا🐥 مامان آدا🐥 هفته بیست‌وهفتم بارداری