خانما آنومالی تا هفته چند میتوتیم انجام بدیم؟؟؟

۶ پاسخ

دکترم به من گفت ببن 17 و 18 هفته برو

من ۲۰ هفته رفتم بنظرم بچه بزرگتر میشه بهتره و تو میتونی همه جاشو ببینی

ببین عزیزم دور از جون شمارو نمیگم ولی سقط قانونی تو ایران ۱۸ هفته و ۶ روزه بعد اون مشکلی باشه نمیشه دیگه جاهای دیگه دنیا تا ۲۲هفته هست ولی ایران میگن سر این موضوع اول هفته ۱۸ انجام بدید

من امروز می‌خوام برم که 1۸هفته و6روزم🥹

بهترینش ۱۸هفته اس ولی تا ۲۲فکر کنم وقت داری بازم زنگ بزن لپرس

سلام خانما من هفته چند باید برم غربالگری؟

سوال های مرتبط

مامان امید 🩵 مامان امید 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدصدراو تودلی مامان محمدصدراو تودلی تولد
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری