سلام چند هفته باید سونو انومالی انجام بدیم؟

۱۲ پاسخ

۱۸ هفته

سلام منظورت غربالگری اکثرا باید هفته 11همو تموم کنی بعد بری

۱۸-۱۹ بری اوکیه.

۱۸ هفته بهترین تایمه

۱۸بهتره

دکتر به من گفت ۱۷ هفته و ۳روز باید پر بشه

من فردا میخام برم ۱۷ هفته و یک روزم

من 18 هفته و دو روز بهم نوبت داده

از ۱۸ تا ۲۲ میشه بهترین زمانش ۱۸ هست

۱۷ هفته به بعد میتونی
البته بعضی هام میگفتن ۱۶هفته و ۵ یا ۶ روز هم رفتن و انجام دادم

به منگفت 17هفته و 3 روز برم

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان Aykan مامان Aykan هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری