۳ پاسخ

آزمایش گلوکز یا همون قند ....بعدشم سونو وزن جنین اولیش تو ۲۹هفتگی

من سوزن وزن ورشد هفته 27دکترم گفت باید انجام بدم

سونو وزن که فکر میکنم واسه هفته ۳۲ باشه البته اگر زمانش رو اشتباه نکنم.
و یه آزمایش قند سه مرحله ای واسه هفته ۲۸

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری