خیلی زوده
بزار ۱۸ هفته کامل شدی برو..
نه بابا زودهه
نه زود
ن جنسیت میشه
سلام خیر.بچه بزرگ تر باشه بهتره.و گاهی ممکنه دوباره برخی اعضا به درستی و وضوح مشخص نباشن و تکرار نیاز. باشه.پس بهتره صبور باشید و ۱۸هفته سونوگرافی آنومالی رو انجام بدین.اگر هم نیاز ب اکو قلب جنین باشه که پزشک تون بهتون میگن و بار همون زمان مناسب هست
من امروز فیکس ۱۷ هفتم بود دکترم نوشته بود رفتم
من ۱۶ هفته رفتم دکترم نوشت
نه نمیشه
۱۷ هفته دو روز یا ۱۸ کامل برو ک همچی مشخص باشع قشنگم
عجله نکن بمون ۱۸ هفته دو سه روز برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.