عزیزم زادیتین ازکجا پیدا میکمی من پیدا نکردم گفتن ایرانیش هست کتوتیفین نخریدم
دندونو نمیدونم ولی اصلا نزار یبوست باشه بدترین چیز یبوسته مادر همه مریضیاس خود بچه ام اذیت میشه چیزای ملین بهش بده خاکشیر صبحا شیرین کن بده
پودر پیدرولاکس از داروخونه بگیر صبحا بده
آلو کمپوت گلابی سیب رنده شده هرچی ک برا یبوست خوبه هرروز بهش بده
برای یبوست شیاف گلیسیرین 1 از داروخانه بخر مخصوص کودکانِ بزار درجا دستشویی میکنه نزار خیلی زور بزنع اذیت میشه خدایی نکرده به روده هاش آسیب میرسه
پرتقال فعلا نده چون بخاطر دندون گوارششون بهم میریزه پرتقال هم اسیدیه بیشتر معده رو اذیت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.