مامانا این شکم برا ۸ ماه اوکیه؟🫠🧸

تصویر
۱۲ پاسخ

اما شکم من خیلی بزرگه خوش بحالتون من دیگه نمیتونم راه برم

وزنش خوب باشه به این چیزا نیست

این شکمی که فرداش رفتم زایمان کزدم
اگر بارداری اولته طبیعیه

تصویر

شما تازه هفت ماه کامل هستی و وارد هشت شدی خیلی خوبه شکمت هرچی کوچیکترخودت راحت تری بچه ربطی ب شکم نداره شکم بزرگ فقط صاحبشوبیشنراذیت میکنه

اگ وزنو ورشدش خوبه ک نه مشکلی نیس ولی شکمت خیلی کوچیکه بنظرم نسبت ب هفتت
حالامیگم اگ وزنش خوبه ب شکم اهمیت نده

دیگه از این هفته ب بعد رفته رفته بزرگتر میشه.
اتفاقا شکم کوچیک بهتر ترک نمیخوره
من دوبار باردارشدم هردو بارم شکمم کوچیک بود ترک نخورد خداروشکر
بعد بارداری هم با اینکه سزارین بودم بازم شکمم صاف شد تخت تخت

ببین واسه منم تا پریشب مثل تو بود دیروز ۱بح بیدار شدم دیدم هم اومده بالا هم بزرگتر شد۶

عزیزم اگر وزن نی نی اوکی باشه سایز شکم مهم نیست

وزن بچه چقدره؟

به شکم نیس عزیزم
من باید شکممو ببینی

از من نه ماه هست کوچک تر از توعه گلم
نگران نباش

ب شکم نیست ب وزن جنینه

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک ۴ ماهگی
مامان نیک مامان نیک ۹ ماهگی