مشکلی نیست ولی اگه اذیتی یه زره خودتو به سمت عقب بده که شکمت رو زمین نباشه
ن. تازه روپهلو میخابی بهتر میتونه بچرخه
منم همینطوری ام
اون قسمت شکمم که به زمین گیر میکنه. نی نی میاد همونجا هی با پاش میزنه ... به شوهرم میگم دقیقن عین این میمونه که بچه بیاد بالا سرم بگه مامان مامان.... خخخخخ
طبیعیه نگران نباش
معمولا وقتی پهلو چپ هستی بیشتر تکون میخوره اگه بیدار باشه😁
ما دیشب مسابقه داشتیم بدم میزد😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.