۵ پاسخ

کدوم دکتر رفتی مال نوبندیان؟؟؟

من سه ماه خوردم پریودم منظم بشه وقتی ول کردم ماه بعدش بدون هیچ دارویی با دو سه بار اقدام باردار شدم

الان خوبه این قرص بخورم یانه ؟؟
تنبلیم بیشتر نشه مثل قبل یوقت ؟

من خوردم دو ماه اقدامم داشتم باردار نشدم

این قرص جلوگیری هست و پریودی رو تنطیم میکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلناز مامان دلناز هفته ششم بارداری
مامان باران جون مامان باران جون قصد بارداری