کدوم دکتر رفتی مال نوبندیان؟؟؟
من سه ماه خوردم پریودم منظم بشه وقتی ول کردم ماه بعدش بدون هیچ دارویی با دو سه بار اقدام باردار شدم
الان خوبه این قرص بخورم یانه ؟؟
تنبلیم بیشتر نشه مثل قبل یوقت ؟
من خوردم دو ماه اقدامم داشتم باردار نشدم
این قرص جلوگیری هست و پریودی رو تنطیم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.