این منفی دیگه؟؟؟جلوگیریم طبیعی بود پنج روز تاخیر دارم

تصویر
۹ پاسخ

مثبته که دوقلو ۹ماهه هم داری؟؟؟

اینی که شما بهش میگی جلوگیری جلوگیری محسوب نمیشه جلوگیری طبیعی ینی جرئت اقدام مستقیم ندارم اما اگه زدو حاملم شدم بدم نمیاد دوست دارم
مبارکت باشه عزیزم انشاالله سلامتی برات بگذره

بارداری
🥲

خواهری مثبته انگار.زودهاله انداخت یاباتاخیر؟؟؟

نه خواهر به احتمال زیاد مثبتع

به نظرم مثبته

اساساااسمیاینت

تصویر

هاله داره

ببینیدددددد

تصویر

سوال های مرتبط