۷ پاسخ

بعد چهلم دیگه کم کم تموم میشه

منم تا ۵۷ روز لکه بینی داشتم

کاش بعدش تازه زرتی پریود نشیم

دکتر من گفت بعد سزارین یک هفته خونریزی مثل پریود داری بعدش تا ۴۰ روز خونریزی کمتر میشه ولی هست بعد ۴۰ روز ممکنه پریود بشی ممکن هم هست نشی.
من فعلا ۲۸ روز گذشته از سزارینم خونریزی ام خیلی کم شده ولی هست در حد چندتا لک قهوه ای...

من تا یک ماه داشتم بعدش دیگه لکه بینی داشتم تا ۴۵ روز بعدش خوب شدم

من بعدسه ماه هنوزم دارم چندروزپاک میشم دوباره یالکه یاخونریزی میاد نمیدونم چی بخورم قطع بشه دکترمیگه کم کم قطع میشه دارو نداد

والا منم الان یک ماه گذشته ولی یکی دو روز ندارم
یکی دو روز دارم
نمیدونم تا کی ادامه داره
تازه کمر درد که امونمو بریده

سوال های مرتبط