۱۰ پاسخ

دل درد داشتی یا کمر درد بچت جنسیتش چیه

درد بخیه چجوریه
تا چندوقت نمیشه درست بشینی یا سرویس بخوایم بریم خیلی اذیتیم؟

من درد واژن شدید دارم و گاهی لکه ممکن علائم زایمان باشه ؟
سنوم مشکل نداشت

کدوم بیمارستان بودی و دکتر داشتی یا نه

موقع برش و بخیه درد داره چه طوریه؟

خیلی شکمم سفته نمیتونم راه برم

من. از دیشب دلدردم شکمم سفته علام زایمان هست

من واقعا وحشت دارم ،ماما خصوصی هم گرفتم. خیلی همه بد در موردش میگن . هزینه ی ۷۰ تا هم دادن برای سزارین واسم زیاده.

بعد از چند سانت دردت خیلی زیاد میشه

اینکه‌ میگن بعد از زایمان میتونی کار های شخصیتو خودت انجام بدی راسته؟!

سوال های مرتبط