۲ پاسخ

قرص اورژانسی فقط و فقط سالی دوبار میتونی بخوری که همونم به شدت هوزمونای بدن روبهم میریزه

یا خدا، یعنی در طول سال جندبار قرص اورژانسی میخوری؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط