خانما کسی از این قطره به بچش داده؟؟خوب بوده؟

تصویر
۵ پاسخ

من تازه شروع کردم

اره خوب بود من به پسرم میدادم

خوبه اره

اره خوبه.اما انگار بدمزس بچم همش تف میکنه

اره من میدم آب رو اتیشه

سوال های مرتبط

مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۷ ماهگی
مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی