درد تخمک گذاری نداری???
آخیش!!!
من کل استرسم همینه
منم بلاخره بعد یکسال شدم🥲
اره خیلی خوبه بعد زایمان طبیعی آدم درد پریودی هم نداره
خیلی خوبه پریود ک بشی رحمت بهتر برمیگرده ب حالت قبل
من بعد ۲ماه😆😆💃🏻💃🏻
کجاش خوشحالی داره 😐
خوشبحالت منم دوست دارم زودترپریودبشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.