۸ پاسخ

درد تخمک گذاری نداری???

آخیش!!!
من کل استرسم همینه

منم بلاخره بعد یکسال شدم🥲

اره خیلی خوبه بعد زایمان طبیعی آدم درد پریودی هم نداره

خیلی خوبه پریود ک بشی رحمت بهتر برمیگرده ب حالت قبل

من بعد ۲ماه😆😆💃🏻💃🏻

کجاش خوشحالی داره 😐

خوشبحالت منم دوست دارم زودترپریودبشم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱ سالگی
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی
مامان اریامهر مامان اریامهر ۱ سالگی