۳ پاسخ

من میدم.
وزن دهی معمولیه.
مدفوعش سفت تر شد.
اما علائم رفلاکسو خیلی بهتر کرد

ب پسرمن نساخت
یبوست شده بود بچم تاچند روز گریه میکرد

ب ‌پسر من نساخت

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۸ ماهگی